Reklama
Z raportu Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) wynika, że co drugie dziecko w Polsce boryka się z problemem otyłości. Lekarze i dietetycy biją na alarm: spożycie cukru w naszym kraju jest zdecydowanie zbyt wysokie. 
 
PALĄCY PROBLEM CUKRU
Cukier uznawany jest za jedną z głównych przyczyn epidemii otyłości na świecie. Udowodniono, że przyczynia się zwiększenia występowania zaburzeń metabolicznych oraz chorób cywilizacyjnych takich jak nowotwory czy miażdżyca.
 
Lekarze alarmują - ze względu na nasze zdrowie powinniśmy ograniczyć ilość spożywanego cukru. Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zaleca, aby wraz z cukrem dostarczać organizmowi nie więcej niż 10 % energetyczności całodniowej racji pokarmowej. Zakładając, że statystyczny Polak spożywa 2000 kcal dziennie, na słodkości przypada 200 kcal czyli około 10 łyżeczek cukru. Niestety wraz z pożywieniem dostarczamy go znacznie więcej. Ukryty jest wszędzie – w batonikach, ciastkach, napojach, pieczywie, a nawet… wędlinach! 
 
Wśród setek produktów dostępnych na sklepowych półkach wcale nie tak łatwo znaleźć te o niskiej zawartości cukru. Najlepszym rozwiązaniem jest dokładne zapoznanie się z etykietą i szukanie specjalistycznych oznaczeń np. certyfikacji Sugarwise. Tylko… co ona właściwie oznacza?
 
Sugarwise jest zaufanym i rozpoznawalnym w świecie znakiem gwarantującym, że oświadczenia dotyczące cukru na opakowaniach zostały niezależnie zweryfikowane. Jednym słowem znak Sugarwise to pewność, że produkty nim opatrzone mają niską zawartość cukru i substancji słodzących, które zgodnie w wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) powinny zostać ograniczone. 
 
 
IDEA SUGARWISE
Problem zbyt wysokiego spożycia cukru, w 2014 r., zauważyły media na całym świecie za sprawą Jamie’go Olivier’a i Michelle Obam’y, którzy zaczęli głośno mówić o tym, że w wyniku otyłości dzisiejsze pokolenie rodziców może być pierwszym, które przeżyje swoje potomstwo. W następstwie tego powołano wiele programów i inicjatyw, których celem jest zmniejszenie spożycia cukru w społeczeństwie. Jedną z nich jest właśnie kampania Sugarwise, zapoczątkowana przez Rend Platings. Jak sama ona mówi: „Rozpoczęłam tę kampanię jako matka, zszokowana statystykami, że moje dziecko może żyć krócej niż ja, ze względu na ilość cukru we współczesnej, typowej diecie”.
 
Pierwszą w Polsce marką wyróżnioną certyfikatem Sugarwise jest DayUp – producent zdrowych przekąsek i deserów na bazie musów owocowych. Bez konserwantów, sztucznych dodatków i dosypanego cukru. 
 
DAYUP – NATURALNIE PYSZNE PRZEKĄSKI BEZ DOSYPANEGO CUKRU
DayUp to marka, która w swojej działalności koncentruje się na rozpowszechnianiu wysokiej jakości produktów spożywczych. W jej ofercie można znaleźć zdrowe przekąski na bazie owoców z jogurtem naturalnym i ziarnami zbóż oraz bezglutenowe desery na bazie śmietanki kokosowej, tapioki i owoców.
 
DayUp to nowa definicja przekąski na każdą okazję – #bezściemy i bez wyrzutów sumienia. Dzięki wygodnemu opakowaniu typu „pouch” możesz cieszyć się wyjątkowym smakiem przekąsek i deserów DayUp gdzie tylko zechcesz – w pracy, szkole czy na spacerze. 100 % zdrowia i natury, 0 dosypanego cukru! 
 
Więcej informacji znajdziesz na: http://www.dayup.eu
 
mat. prasowe
 

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo