Reklama
19 września 2018 r. w Warszawie
Wystarczy się zarejestrować, decyduje kolejność zgłoszeń
 
 
Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług. Dobra oferta musi być wielokanałowa. Ponadto, komunikacja we wszystkich kanałach powinna być treściowo spójna, inaczej momentalnie straci wiarygodność. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient.
 
Prelekcje poprowadzą:
 
- Ryszard Zawadzki - Dyrektor Placówki Partnerskiej Aviva i Damian Zawadzki - autor bloga www.uczciwieoubezpieczeniach.pl
"Budowanie marki agenta ubezpieczeniowego w internecie"
- dr hab. Monika Szaraniec - Adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego i Gospodarczego, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
„Publicyzacja regulacji dystrybucji usług ubezpieczeniowych”
- Bartosz Wojno - Radca Prawny, Łyszkiewicz Tarasiuk Kancelaria Radców Prawnych sp. p.
"Analiza potrzeb klienta w praktyce z uwzględnieniem nowoczesnych kanałów komunikacji”
- Dorota Jezierska - Dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie, SIGNAL INDUA Życie Polska TU S.A.
"Oszustwa ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach na życie"
- Anna Czech – Senior Dyrektor, Prudential Polska i Wojciech Topczewski – Senior Dyrektor, Prudential Polska
„Wpływ wiedzy i umiejętności agenta ubezpieczeniowego na badanie potrzeb klienta w ubezpieczeniach na życie”
- Marta Zięba-Szklarska - Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego, €uropejska Federacja Doradców Finansowych Polska (€FFP POLSKA)
„Kwalifikacje po europejsku (krajowa rama kwalifikacji), a narzędzia fin-tech w pracy Doradcy Finansowego”
 
Grupa docelowa: 
Kadra zarządzająca instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych:
Dyrektorzy/ kierownicy placówek centralnych i oddziałów
Kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii
Przedstawiciele działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób. Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
 
Lokalizacja: GoldenFloor Plaza - Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a, 02-017 Warszawa 
 
Więcej informacji: STRONA WYDARZENIA
 
Śledź nas na Facebooku: Kliknij tu!
Obserwuj na Instagramie: (@pirb_instytut)
Firmy zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o kontakt.
 
Kontakt z organizatorem:
Daria Biernacka
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mobile: +48/531 375 811
 
mat. prasowe

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo