Reklama
Drozdy (Gmina Tarczyn), dzielnica Stare Miasto we Wrocławiu, Szkoła Podstawowa im. św. Jana Pawła II w Śremie, Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie, Szkoła Podstawowa nr 23 im. gen. Józefa Bema w Poznaniu – to szczęśliwa piątka konkursu Podwórko Talentów NIVEA, jednej z największych akcji CSR w Polsce. Jej celem jest budowa kreatywnych, edukacyjnych placów zabaw, na których dzieci będą mogły odkrywać i doskonalić swoje talenty. Pierwszy etap tegorocznej edycji konkursu właśnie dobiegł końca. Do udziału zgłosiło się ponad 500 lokalizacji z całej Polski!
 
 
Konkurs Podwórko Talentów NIVEA cieszy się dużą popularnością. W tym roku w akcję zaangażowało się 550 społeczności z całej Polski. Co więcej, niemal połowa z nich do swojego zgłoszenia dołączyło film, na którym dzieci zaprezentowały talenty, które chcą rozwijać właśnie na Podwórku Talentów NIVEA. Dzięki temu lokalizacji te wzięły udział w tzw. ścieżce jurorskiej, w której o wygranej 5 pierwszych Podwórek zdecydowały głosy jury. Wybór nie był łatwy. Każdy z przesłanych filmów został kilkukrotnie obejrzany przez wszystkich członków jury, aby mogli oni podjąć ostateczną decyzję. Oto ich werdykt:
 
- Mamy to! Znamy już 5 lokalizacji, które zdobyły wymarzone Podwórka Talentów NIVEA. Drozdy, Wrocław, Śrem, Warszawa, Poznań! Gratulacje!!!. Ale to nie koniec! Do wygrania zostało jeszcze 15 podwórek i właśnie rozpoczęliśmy fazę głosowania. Wejdźcie na stronę www.podworko.nivea.pl i oddajcie głos na wybraną lokalizację. Głosować możecie codziennie! Kto wie, może to właśnie dzięki Wam Wasze dzieci zyskają wspaniałe miejsce zabawy i spotkań – mówi Filip Chajzer, ambasador akcji.
 
ZABAWY CIĄG DALSZY!
Ścieżka jurorska to jednak nie koniec wspólnej zabawy. Już jutro - 11 maja rozpoczyna się drugi etap konkursu. Lokalizacje, które nie wygrały w ścieżce jurorskiej oraz te, które do zgłoszenia nie dołączyły filmu wezmą teraz udział w głosowaniu internautów. To od nich będzie zależało gdzie powstanie 15 pozostałych Podwórek. Uczestnicy podzieleni zostali na 3 koszyki ze względu na liczbę mieszkańców danej lokalizacji – miejscowości do 20 tys., od 20 do 60 tys. oraz powyżej 60 tys. mieszkańców. W każdej z kategorii internauci wybiorą po 5 zwycięskich lokalizacji. Głosować można na stronie internetowej www.podworko.nivea.pl oraz za pomocą dedykowanej aplikacji mobilne, która ułatwi głosowanie. Dzięki odpowiednim ustawieniom przypomni ona o oddaniu głosu i wskaże ostatnio wybierane lokalizacje. Każdy może oddać jeden głos dziennie na swoje lokalizacje. Oddając głosy regularnie, zwiększamy szanse na wygraną.
 
- Cieszymy się, że tegoroczna edycja akcji spotkała się z tak dużym zainteresowaniem. Liczba dziecięcych talentów w całej Polsce jest naprawdę imponująca! Otrzymaliśmy wiele wyjątkowych zgłoszeń. Widzimy jak dużo pracy włożyliście w ich przygotowanie i jesteśmy szczęśliwi, że razem z Wami możemy tworzyć wspaniałe miejsce zabaw dla dzieci z całej Polski! Jury nie miało łatwej decyzji, najchętniej nagrodzilibyśmy wszystkich. Zwycięzcom z całego serca gratuluję, a wszystkich pozostałych zachęcam do głosowania. Pamiętajcie, że każdy ma jeszcze szansę na wygranie fantastycznego Podwórka Talentów NIVEA – mówi Katarzyna Singh, CSR Manager NIVEA.
 
Warto więc zajrzeć na stronę www.podworko.nivea.pl, dołożyć swój głos i przyczynić się do sukcesu wybranej lokalizacji. Głosowanie potrwa do 21 czerwca.
Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są na stronie www.podworko.nivea.pl
 
 
mat. prasowe
 

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo