Reklama
 
Agencja Berm Creative Production Group odpowiadała za przygotowanie i kompleksową realizację 41. Sesji Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO, która odbyła się w dniach 2-12 lipca w krakowskim Centrum Kongresowym ICE.
 
 
 
 
Polska po raz pierwszy w historii była gospodarzem 11-dniowych obrad Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO, podczas których przedstawiciele 21 państw członkowskich podejmowali decyzje dotyczące dóbr kultury i przyrody na całym świecie. W roli obserwatorów obecne były delegacje rządowe z blisko 170 Państw-Stron Konwencji oraz przedstawiciele organizacji pozarządowych zrzeszonych przy UNESCO. W sumie tegoroczny zjazd zgromadził ponad 3000 gości ze 137 państw świata.
 
Program 41. Sesji, której organizatorem było Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, obejmował obrady plenarne Komitetu oraz wydarzenia równoległe, takie jak Forum Młodych Profesjonalistów, Forum Zarządców Miejsc Światowego Dziedzictwa – organizowane po raz pierwszy z inicjatywy Polski oraz Forum Społeczeństwa Obywatelskiego. Poza uroczystościami otwarcia i zamknięcia 41. Sesji Komitetu, zorganizowano także dodatkowe wydarzenia kulturalne i gale.  
 
Berm Creative Production Group, jako generalny wykonawca, odpowiedzialny był za kompleksową realizację wydarzenia. Agencja odpowiadała za przygotowanie scenografii oraz cateringu podczas wszystkich wydarzeń 41. Sesji Komitetu, jak również organizację transportu gości oraz obsługę recepcji i aspektów technicznych. Jej rolą była także bieżąca kontrola nad bezpieczeństwem i sprawnym przebiegiem imprez. Zamawiającym był Narodowy Instytut Dziedzictwa. 
 
Ponad półtora miesiąca bardzo intensywnej pracy nad realizacją tego wydarzenia zaowocowało przygotowaniem „excellent session”, jak określali to najczęściej nasi goście. Jesteśmy dumni, że pokazaliśmy się z najlepszej strony, co niewątpliwie jest ogromną zasługą doskonałej współpracy ponad 600 osób – podsumowuje projekt  Janusz Jabłoński, Prezes Zarządu Berm Creative Production Group.
 
Wydarzenie poprzedziły 7-dniowe montaże, w trakcie których w Centrum Kongresowym ICE zaaranżowano na potrzeby zjazdu ponad 50 pomieszczeń, w tym: salę obrad plenarnych, sale spotkań, konferencji, pokoje dla gości VIP, tymczasowe biura dla pracowników UNESCO oraz polskich instytucji, media room, kioski z publikacjami i wiele innych. Wokół Centrum Kongresowego ustawiono strefę bezpieczeństwa z całodobową ochroną i kontrolą wejścia. W tym celu powstała hala namiotowa, która w wygodny i estetyczny sposób zaaranżowana została do potrzeb rejestrowania oraz kontroli ponad 2000 osób, które każdego dnia wchodziły na teren Centrum. W budynku ICE zorganizowano punkty informacyjne, printing office oraz strefę komputerową i lunchową. Uczestnikom zapewniono opiekę medyczną oraz wsparcie tłumaczy symultanicznych i konsekutywnych, jak również dostęp do WIFI. Całość obrad plenarnych była transmitowana on-line. Elegancka i praktyczna aranżacja foyer zapewniła gościom komfort spotkań nieformalnych oraz możliwość odpoczynku. W trakcie 11 dni kongresu rozdystrybuowano ponad 20 tysięcy publikacji oraz 40 tysięcy wyprodukowanych materiałów promocyjnych.
 
W przestrzeni ICE Kraków, Agencja dla organizacji NGO i rządów ponad 15 państw świata, zorganizowała dodatkowe 53 wydarzenia, czyli tzw. side eventy. Były to prelekcje, seminaria, wystawy, wydarzenia kulturalne i koncerty. 
 
Najbardziej doniosłym wydarzeniem, zrealizowanym przez Berm Creative Production Group podczas Sesji UNESCO, była Ceremonia Otwarcia, która odbyła się na Zamku Królewskim na Wawelu. W ramach przygotowań oraz koordynacji uroczystości na terenie Zamku zaaranżowano dziedziniec zewnętrzny, na którym podczas czterech nocy montażowych powstała ponad 80-cio tonowa konstrukcja namiotu przeznaczonego na wieczorny bankiet. Z kolei dziedziniec arkadowy zaaranżowany został na potrzeby oficjalnego otwarcia z udziałem Prezydenta RP Andrzeja Dudy,  Dyrektor Generalnej UNESCO Iriny Bokovej oraz oficjeli rządu i delegatów.  
 
Rolą Agencji w przygotowaniu ceremonii otwarcia było zaprojektowanie aranżacji przestrzeni obu dziedzińców, w tym: stworzenie scenografii, realizacja oświetlenia ceremonii i doświetlenia fasad Zamku Królewskiego i przyległych zabytków, zapewnienie nagłośnienia koncertu Leszka Możdżera i orkiestry AUKSO oraz wyposażenie namiotu bankietowego. Ważnym elementem było także przygotowanie tłumaczeń symultanicznych. 
 
Ponadto, podczas 41. Sesji Komitetu Światowego Dziedzictwa Agencja BERM zorganizowała dla uczestników kongresu 38 wycieczek turystycznych. Odwiedzający Kraków goście mieli możliwość zwiedzenia między innymi polskich obiektów i miejsc wpisanych na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO, takich jak: Kopalnie Soli w Wieliczce oraz w Bochni, obóz koncentracyjny Auschwitz-Birkenau czy najnowszy polski wpis na Liście - Kopalnię rud ołowiu, srebra i cynku w Tarnowskich Górach.
 
 
***
Agencja Berm Creative Production Group oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie kampanii wizerunkowych oraz event marketingu poprzez: organizację konferencji i kongresów, szkoleń, targów, roadshows, gal oraz imprez masowych. Agencja od lat realizuje największe wydarzenia dla branży rozwoju osobistego w Polsce, które przyciągają tysiące osób. W 2015 roku, jako jedyna agencja, przez ponad 2 miesiące promowała Polskę na Światowej Wystawie EXPO 2015 w Mediolanie. Wśród innych znaczących realizacji należy wymienić: aranżacja przestrzeni Domu Forum w ramach promocji Spółek Skarbu Państwa podczas XXVI Forum Ekonomicznego w Krynicy, realizację kampanii społecznej „Mediacja. Rozmowa, zrozumienie, rozwiązanie” dla Ministerstwa Sprawiedliwości, kompleksową organizację udziału Beneficjentów VII Osi PO IG w targach przemysłowych oraz realizację wydarzenia „Życie Bez Ograniczeń 2” w Tauron Arena w Krakowie.
W ramach działalności CSR wspiera akcje charytatywne, w tym Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce oraz Fundację im. Cichociemnych Spadochroniarzy Armii Krajowej. Agencja jest laureatem nagrody Top Event 2015. 
 
Zachęcam także do zapoznania się z filmem podsumowującym pracę przy organizacji wydarzenia: https://youtu.be/ecJIZT9835w
 
mat. prasowe
Fot. Janusz Jabłoński
 
 

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo