Reklama
Serdecznie zapraszamy do Galerii STALOWA na wydarzenia podczas Warsaw by Art. 
W dniach 22 - 24 września przygotowaliśmy dla Państwa specjalny program:
Oprowadzania kuratorskie po wystawie Bartosza Czarneckiego. REPRODUKCJE:
 
Tegoroczna edycja PLGBC Green Building Symposium to niepowtarzalna okazja do porozmawiania z ekspertami Banku Światowego, Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju (EBRD), Komisji Europejskiej oraz międzynarodowych instytucji pomagających finansować zielone budownictwo.
Jacek Komuda to popularny twórca opowieści historycznych i współautor scenariusza do znanej na całym świecie gry komputerowej „Wiedźmin”. Pisarz powraca ze swoją najnowszą książką „Samozwaniec. Moskiewska ladacznica” (Fabryka Słów), która będzie głównym tematem rozmów podczas spotkania autorskiego, organizowanego 25 września w salonie Empik Silesia w Katowicach.
 
To hasło, któreo przyświeca XIII Kongresowi Promocji Warzyw i Owoców w Warszawie
 
19 września w Warszawie, rozpoczął się XIII Międzynarodowy Kongres Promocji Warzyw i Owoców. Wydarzenie organizowane co roku w innym miejscu na świecie, tym razem odbywa się w Polsce, gdzie uznani eksperci merytoryczni z 30 krajów świata omawiają tematy związane z m.in. spożyciem oraz wartością odżywczą warzyw i owoców, a także światowe trendy w konsumpcji warzyw i owoców. W pierwszych godzinach Kongresu została podpisana deklaracja na rzecz wspierania oraz promowania idei spożycia owoców i warzyw.
 
Podczas drugiego dnia XIII Międzynarodowego Kongresu Promocji Warzyw i Owoców zgromadzeni przedstawiciele środowisk naukowych i eksperci branży owocowo-warzywnej przyznali, że działania Funduszu Promocji Owoców i Warzyw są skutecznym narzędziem w działaniach z zakresu edukacji i wspierania sprzedaży, a także konsumpcji produktów z grup warzyw i owoców produkowanych przez polskich przedsiębiorców. Szczególnie doceniono działania podejmowane w ramach Fundusz na rzecz pozyskania nowych rynków zbytu dla krajowych produktów. Dostrzeżono, że działania te są ewenementem na skalę światową. 
 
 

W dniach 13-19 listopada odbędzie się wyjątkowa, X edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Jak można się włączyć? W bardzo prosty sposób: wystarczy zaplanować wydarzenie związane z tematem przedsiębiorczości (forma dowolna) i zarejestrować je na stronie projektu. Dlaczego warto? Staniecie się częścią międzynarodowej społeczności, na którą składają się przedsiębiorcy i organizacje z ponad 160 krajów świata.
 
Bartosz Świostek to ambitny uczeń trzeciej klasy technikum gastronomicznego w Starachowicach, który dzięki wygranej w programie Szef dla Młodych Talentów mógł rozwijać swój talent kulinarny w warszawskiej restauracji Salto. Przez tydzień uczył się on południowoamerykańskiej kuchni pod bacznym okiem szefa kuchni, Martina Gimeneza Castro.
 
Agencja Synertime rozpoczęła działania w zakresie public relations dla Runmageddonu –największego w Polsce cyklicznego, ekstremalnego biegu przez przeszkody, który z roku na rok zyskuje coraz większą rzeszę fanów. Rynek sportów ekstremalnych stale rośnie, a działające na nim firmy coraz częściej się profesjonalizują i stawiają na skuteczną komunikację. To pozwala im budować przewagę względem konkurencji. – mówi Ewa Kaczmarek z Zarządu Synertime.
 
W 2017 r. Grupa LEGO celebruje swoje 85. urodziny. Firma przeszła długą drogę, od małego warsztatu stolarskiego do nowoczesnego, globalnego przedsiębiorstwa wyznaczającego trendy w przemyśle zabawkarskim, który inspiruje ludzi na całym świecie. Obecnie marka LEGO jest rozpoznawana przez dzieci i dorosłych na całym świecie, ale przypuszczalnie tylko niewielu z nich wie, co dokładnie oznacza nazwa LEGO. Jest to połączenie dwóch duńskich wyrazów „LEg GOdt”, które można przetłumaczyć jako „baw się dobrze”. Te słowa są nie tylko nazwą firmy, ale także uosobieniem jej celów i misji. Produkty LEGO inspirują i rozwijają małych budowniczych jutra już od 85 lat.
 
W czwartek 14 września zostanie otwarte nowe kino na warszawskiej Białołęce - Cinema City Galeria Północna. Jest to pierwsze kino w stolicy z przełomowym systemem dźwiękowym Dolby Atmos®. Cinema City Galeria Północna to kino na najwyższym europejskim poziomie, nowoczesne i zaawansowane technologicznie. Posiada 11 klimatyzowanych sal z wygodnymi fotelami, w których zmieści się ponad 2 tys. widzów, a także bar z kinowymi przekąskami oraz kawiarnię Cinema Café, w której miłośnicy dobrej kawy i dobrych filmów będą mogli sięgnąć na półkę, wybrać i poczytać książki o tematyce filmowej. Cinema City, jako pionier innowacyjnych technologii stosowanych w branży kinowej, takich jak kina IMAX® czy sale ŠKODA 4DX®, udostępni teraz widzom salę z systemem dźwiękowym Dolby Atmos®.

Strona 1 z 67

Partnerzy

abk_logo kdm_logo zpap_logo teraz_polska_logo bok_logo kt_com_logo kopd_logo mediatory_logo_2 logo_lp
zamek_krolewski_logo perly_medycyny_logo mfr_orzel2013_logo mgr_orzel2013 mpr_orzel2013 gat_2013_logo logo_pp spp_2013 egd logo
 bwl logo  thingsbulb  cbck logo orly_budownictwa_logo rig_logo_2  logo kart arena  Platforma  retail logo